Seria MSJ

Seria MSJ to bardzo długa żywotność baterii o trwałości projektowej do 20 lat w pracy stacjonarnej. Zakres pojemności baterii 2V wynosi od 150Ah do 1000Ah, a wszystkie mogą być ponownie ładowane, są wysoce wydajne, szczelne i bezobsługowe.

 

Seria MSJ jest konstrukcją jednokomorową, szczególnie o bardzo długiej żywotności dzięki innowacyjnemu stopowi Pb-Ca-Sn w celu poprawy odporności na korozję i żywotności. Żywotność wynosi do 20 lat w pracy stacjonarnej w temperaturze 25 ℃. Główne cechy to:
  • Sklasyfikowane przez EUROBAT jako „> 12 lat akumulatory bardzo długiej żywotności”
  • Zgodny z JIS C 8704 i certyfikowany przez japoński komitet ds. zatwierdzania urządzeń akumulatorowych do stosowania w alarmach przeciwpożarowych, systemach bezpieczeństwa i systemach oświetlenia awaryjnego
  • Bogate doświadczenia i rekordowe dostawy dla telekomunikacji
  • Gdy akumulator jest używany w bezpiecznym otoczeniu, akumulator nie wymaga konserwacji, niepotrzebne jest uzupełnianie wody i można go wielokrotnie ładować.
  • Z izolowanym uszczelnieniem można go ustawić poziomo, pionowo i na boku, nie wpłynie to na jego bezpieczeństwo i funkcje.
  • Dzięki specjalnej formule stopu ołowiu-wapnia użytej do produkcji zmniejszony zaostał efekt gazowania.
  • Długa żywotność, niski wskaźnik samorozładowania i wysoka niezawodność.
  • Posiada bezpieczie, niską rezystancję, więc ładowanie jest łatwe, a wydatek energii jest bardziej efektywny.
  • Materiałem na pojemnik może być ABS o zmniejszonej palnościz klasyfikacją UL 94V-0 i wskaźnikiem tlenu powyżej 28.
  • Praca w trybie gotowości.
  • Konstrukcja pozwala na rozładowania wysokim prądem.
  • Praca cykliczna Odzyskiwanie z głębokiego rozładowania.
  • Baterie są ściśle testowane przez nasz opatentowany komputerowy system ładowania / rozładowania.
  • Certyfikat ISO9001, 14001, OHSMS 18001.
  • Komponenty uznane przez UL zgodnie z UL 1989 (numer pliku MH14533).
  • Zgodny ze specjalnym przepisem AATA IATA / ICAO A67 dotyczącym transportu lotniczego.
  • Sklasyfikowany zgodnie z poprawką 27 do MG jako materiał nieszkodliwy dla transportu wodnego.
  • Uznany przez DOT za „suchy ładunek” 49 CFR 171–189 do transportu lądowego.
Seria MSJ - Galeria 4

  • Dodaj link do:
  • digg.com
  • delicious.com
  • wykop-pl
  • facebook.com